Ciresele – Adevarate Super-Fructe


Ciresele sunt fructe cu multe beneficii incredibile, pentru sanatatea ta. O ceasca cu cirese proaspete contine 87 calorii, 22g carbohidrati, 1g de proteine si 3g de fibre. Bucura-te de ele cat poti de mult, deoarece sezonul lor este destul de scurt. In continuare sunt enumerate 10 dintre cele mai importante beneficii ale cireselor.

1. Ciresele, cunoscute ca fiind „super-fructe„, sunt „captusite” cu antioxidanti, numiti antociani, care ajuta la reducerea riscului de aparitie a bolilor de inima si a cancerului.

2. Ciresele sunt unele dintre putinele surse alimentare care contin melatonina, un antioxidant care ajuta la reglarea ritmului cardiac si a ciclului de somn.

3. Ciresele sunt surse excelente de beta-caroten (vitamina A). De fapt, contin de 19 ori mai mult beta-caroten, decat afinele si capsunile.

4. Ciresele au un continut bogat de vitamina C, E, potasiu, magneziu, fier, acid folic si fibre.

5. Ciresele sunt numine „mancarea creierului„, deoarece ele ajuta la mentinera sanatatii creierului si previn aparitia pierderilor de memorie.

6. Deoarece ciresele contin antociani, pot reduce inflamatia si simptomele artritei si a gutei.

7. Consumul de cirese reduce riscul aparitiei de diabet.

8. Ciresele sunt o sursa buna de fibre, atat de importante pentru sanatatea sistemului digestiv.

9. Ciresele sunt o sunt o alegere potrivita pentru gustare sau desert, in cazul mentinerii greutatii normale.

10. Datorita puterii lor anti-inflamatorii, ciresele reduc durerea si umflaturile incheieturilor, pentru sportivi, dupa antrenamente.


Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Connect with Facebook

*

Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes
Da-ne un like si nu te mai stresam cu acest mesaj ! :-)
Esti deja fan?