CEAIURI POTRIVITE PENTRU IARNA


Stresul si mancatul excesiv, pot avea efecte negative asupra corpului tau. Un remediu usor: ceaiul. La fel ca si contimentele, ceaiurile ofera cantitati mari de antioxidanti si aminoacizi, care sunt buni pentru prevenirea cancerului, pentru mentinerea sanatoasa a inimii si pot fi chiar tratament pentru anxietate. Cercetatorii, recomanda sa bei pana la cinci cesti de ceai pe zi, pentru a te bucura din plin de beneficiile lui.

Ceaiul de busuioc: relaxeaza-te cu o ceasca de ceai de busuioc. Busuiocul ajuta la stabilizarea eliberarii cortizolului, ‘hormonul stresului’.

Ceaiul de ghimbir: Ceaiul de ghimbir poate ajuta, in cazul greturilor si elimina discomfortul intestinal. Inainte de mese, incearca sa bei o ceasca de ceai de ghimbir.

Ceaiul de flori de soc: De secole, florile de soc au fost folosite, pentru prevenirea racelii si a gripei. Cercetatorii ne spun de ce: socul activeaza sistemul imunitar prin stimularea productiei de citokine, care sunt mici molecule de proteine, secretate de celulele sistemului imunitar.

Ceaiul de sunatoare: Cerul gri al iernii, de multe ori, iti poate pune moralul la pamant. Sunatoarea este cunoscuta, pentru ca ajuta la tratarea deperesiei usoare si moderate. Evita sunatoarea daca esti insarcinata sau alaptezi.

Ceaiul de echinaceea: Ceaiul de echinaceea, te poate ajuta in cazul gatului uscat, iritat si imflamat.


Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Connect with Facebook

*

Powered by WordPress | Designed by Elegant Themes
Da-ne un like si nu te mai stresam cu acest mesaj ! :-)
Esti deja fan?